Functionalitătile multiple îti permit o gestiune eficientă și o maximizare a profitului!

Printre funcționalitățile programului se numără:

multiple interfețe de Front-office ce pot fi adaptate în funcție de afacerea pe care o gestionezi și care pot fi folosite integral cu monitor touch-screen (fără tastatură şi mouse), cu computer obişnuit sau cu tastatura POS programabilă;

alarmă stoc ce atenționează asupra epuizării stocurilor și afișarea stării imprimantei fiscale în timp real;

gestiuni multiple;

set complet de rapoarte de contabilitate primară;

rapoarte de management;

facturare și plată către furnizori în mai multe moduri;

modul gratuit Back-office pentru operațiunile de gestiune ce se poate instala pe computer suplimentar pentru a nu întrerupe activitatea de vânzare;

fidelizare clienţi prin Carduri de fidelitate sau Carduri cadou (Gift Card-uri);

bon în așteptare – se poate prelua clientul următor cu punerea vânzării începute în asteptare;

interfață completă pentru retururi de produse;

plată combinată – posibilitatea unui client de a plăti prin card, tichet de masă, gift card, numerar;

căutare rapidă a articolelor dupa denumire, cod de bare, cod PLU, cod intern;

evidența produselor de îmbrăcăminte după mărime și culoare;

butoane pentru produse și categorii cu imagini sugestive;

importuri şi exporturi de date în diverse formate;

inventariere rapidă cu terminal portabil, inclusiv iPhone și iPod;

editare format etichete și format factură;

back-up de date automat;

Cere ofertă