Simplitate pentru maximizarea profitului!
Interfata intuitiva face din Sedona Retail un program extrem de simplu și plăcut de folosit, dar și un program eficient datorita faptul că:
reduce timpul unei vânzări și reduce timpul de instruire a personalului nou;
reduce timpul de întocmire a documentelor de contabilitate primară ; iar programul se pliază după preferințele utilizatorilor permițând configurarea tuturor documentelor;
reduce timp la efectuarea inventarului datorită modului simplu de introducere a datelor, iar magazinul poate rămâne deschis în timpul inventarului;
butoanele de front-office pot fi personalizate cu logo-urile produselor pentru o vânzare intuitivă și rapidă.
De asemenea, cu noi te poți bucura și de alte beneficii:
prezentare şi consultantă gratuită la sediul clientului, în orice colţ al ţării;
livrare gratuită a echipamentelor;
asistență gratuită la instalare prin telefon și internet, sau opțional prin deplasare;
contracte de asistență și întreținere avantajoase;
realizarea gratuită a graficii pentru Cardurile cadou şi Cardurile de fidelitate;
preț foarte avantajos la sistemul complet care cuprinde un discount 7% la achizitionarea intregului sistem.