Simplitate pentru maximizarea profitului!

Interfata intuitiva face din Sedona Retail un program extrem de simplu și plăcut de folosit, dar și un program eficient datorita faptul că:

reduce timpul unei vânzări și reduce timpul de instruire a personalului nou;

reduce timpul de întocmire a documentelor de contabilitate primară ; iar programul se pliază după preferințele utilizatorilor permițând configurarea tuturor documentelor;

reduce timp la efectuarea inventarului datorită modului simplu de introducere a datelor, iar magazinul poate rămâne deschis în timpul inventarului;

butoanele de front-office pot fi personalizate cu logo-urile produselor pentru o vânzare intuitivă și rapidă.


De asemenea, cu noi te poți bucura și de alte beneficii:

prezentare şi consultantă gratuită la sediul clientului, în orice colţ al ţării;

livrare gratuită a echipamentelor;

asistență gratuită la instalare prin telefon și internet, sau opțional prin deplasare;

contracte de asistență și întreținere avantajoase;

realizarea gratuită a graficii pentru Cardurile cadou şi Cardurile de fidelitate;

preț foarte avantajos la sistemul complet care cuprinde un discount 7% la achizitionarea intregului sistem.

Ai o întrebare? 
Cere ofertă