Sedona Retail vine cu o serie de funcționalități care îți permit o gestiune mai eficientă, mai facilă și mai prietenoasă. Maximizarea profitului nu a fost niciodată mai simplă!
Iată câteva dintre funcționalitățile programului:
– interfața specială pentru terminalele Self-Checkout. Sedona oferă soluții complete hardware-software-implementare de terminale self-checkout. Mai multe detalii, aici.
– modul gratuit Back-office ce poate fi instalat pe un computer suplimentar, pentru ca operațiunile de gestiune să nu întrerupă activitatea de vânzare;
– personalizarea cardurilor de fidelitate, a cardurilor cadou sau a formatului etichetelor și facturilor;
– back-up automat de date, multiple formate pentru importuri și exporturi de date; alarmă stoc ce atenționează asupra epuizării stocurilor și afișarea stării imprimantei fiscale în timp real;
– bon în așteptare, opțiune ce permite preluarea clientului următor după punerea unei vânzări în așteptare; interfață completă pentru retururi de produse;
– multiple modalități de plată – prin card, tichete de masă, gift card, numerar;
– căutare rapidă a articolelor după denumire, cod de bare, cod PLU, cod intern; butoane sugestive pentru produse și categorii; evidența produselor de îmbrăcăminte în funcție de mărime și culoare;
– inventariere rapidă cu ajutorul unui terminal de plată portabil (inclusiv iPhone și iPod);