Sedona Retail este un
excelent instrument de marketing!

Programul te ajută să atragi și fidelizezi consumatorii
prin diverse metode și tehnici :

Mesaje publicitare pe display- ul clientului
Pe display-ul aparatului, clientul poate urmări prețul produselor în timp ce sunt marcate, dar și transformă experiența cumpărării într-una deosebită printr-o serie mesajele: “Bine ați venit”, “O zi frumoasa!”, afișarea numelui posesorului la scanarea cardului de fidelitate.

Mesaje publicitare pe bon
Textele adăugate pe bonuri te ajută în promovarea și trasmiterea deverselor informații precum:

– site-ul firmei, pagina de Facebook, telefon de contact;
– cupoane de discount;
– acumulare puncte: “La fiecare 20 lei cheltuiți acumulați un punct
în valoare de 1 Leu. Pe acest bon ați acumulat 8 puncte.”;
– informații utile pentru client și relevante pentru afacerea ta precum: “Deschis duminica și de sărbători”, “Produse 100% ecologice”, “La fiecare 5 beri, a 6-a este gratuită!”, “Rezervații online”,
“Fetele au 50% reducere”, etc.;
– solicitarea unui feed-back: “Cum v-am servit azi?
Completați formularul nostru online și puteți câștiga un Gift card în valoare de 200 Lei. Păstrați bonul pentru introducerea codului.”;
– sloganul firmei;
– logo grafic – pe casele de marcat și imprimantele fiscale care permit;
– informații legate de garanție și politica de returnare a produselor.

Gift carduri
Cardurile cadou sau Gift cardurile sunt o modalitate de marketing
încă puțin folosită în Romania, dar care oferă avantaje atât pentru
comerciant, cât și pentru client:

– clientul scapă de dilema cadoului nepotrivit, beneficiarul
alege produsul preferat. Cardul cadou este ușor de cumpărat,
elegant și modern;
– comerciantul primește un vizitator nou în magazin, ce poate cumpara
produse suplimentare și poate deveni client fidel;

Carduri de fidelizare
Modulul de fidelizare este inclus în programul Sedona Retail și oferă
multiple variante de recompensă pentru clienți:

– discount standard;
– discount crescător. La atingerea anumitor praguri de cumpărături,
clienții beneficiază de un procent mai mare de reducere;
– acumulare de puncte ce pot fi folosite pentru cumparaturi;

Fidelizare folosind coduri de bare pe telefon
Dacă doriți să fiți în pas cu ultimele trenduri tehnologice, puteți transmite prin email clienților un cod de bare, pe baza căruia vor fi recunoscuți de sistem și vor primi discount. La revenirea
în magazin, clienții accesează pe telefon codul de bare primit și îl arată vânzatorului. Se pot folosi atât coduri de bare clasice 1D, ce conțin codul clientului, cât și coduri de bare QR (2D) ce conțin mai multe informații.

Ai o întrebare? 
Cere ofertă