Sedona Retail reprezintă soluţia profesională care îţi transformă magazinul într-o sursă de profit maximizat!
Oferim o soluție profesională completă, flexibilă și ușor de utilizat.
Consultanța și suportul nostru la implementare te vor ajuta să atingi
performanța pe care ți-o dorești în afacerea ta.
Ne adresăm tuturor tipurilor de magazine, de la cele mai mici,
la magazine cu zeci de mii de articole.
Prin intermediul programului, puteți conecta mai multe zeci de magazine în același timp sau puteți lucra cu până la 20 de puncte de vânzare într-un singur magazin.
Programul permite realizarea operațiunilor de vânzare de pe computere desktop sau pos-uri, precum și de pe telefoane sau tablete prin intermediul aplicației Sedona POS.
Poate fi integrat cu programe de contabilitate, ERP-uri și cu magazine online. Are numeroase funcționalități de fidelizare clienți, plus servicii oferite cu ajutorul operatorului Casier Total: încasare facturi utilități, vânzare roviniete, cartele prepay și carduri PaySafe, dar și încasări rate credite și rate asigurări.
Mai mult, oferim:
– Instruirea utilizatorilor la sediul Sedona sau la sediul clienților.
– Ore de instruire a personalului pentru utilizarea programelor de gestiune Sedona Retail, Sedona Cloud, Freya Restaurant.